Idź do strony głównej
Lokal użytkowy na wynajem
Biura na wynajem
mazowieckie
Warszawa
Białołęka
Białołęka Dworska
Przytulne biuro 350 m2 Warszawa | Parking
Przytulne biuro 350 m2 Warszawa | Parking

Przytulne biuro 350 m2 Warszawa | Parking

17 150 zł
Białołęka Dworska, Białołęka, Warszawa, mazowieckie
49 zł/m²

Szczegóły ogłoszenia

Powierzchnia
350 m²
Przeznaczenie
biurowy
Piętro
1
Umiejscowienie lokalu
Stan wykończenia
Typ ogłoszeniodawcy
biuro nieruchomości
Obsługa zdalna
Dostępne od

Opis

Nie chcesz tracić czasu i pieniędzy na remont biura i przeprowadzkę? Właśnie znalazłeś wyposażone i umeblowane biuro, 20 minut od Centrum Warszawy, 3 min od trasy S8 i S7, przy moście Północnym i Grota-Roweckiego, idealnie skomunikowane z każdą częścią miasta.

KOMFORTOWE I WYPOSAŻONE
BIURO DO WYNAJĘCIA

WARSZAWA – UL. ZABŁOCKA 10 (BIAŁOŁĘKA) - 8 MIEJSC PARKINGOWYCH – 350 M2 – BIURO NA WYŁĄCZNOŚĆ – I PIĘTRO BEZ WINDY – UMEBLOWANE - GABINETY – SALA KONFERENCYJNA– KLIMATYZACJA – KUCHNIA – SERWEROWNIA - BEZ PROWIZJI

BYŁO – 18 900 PLN MIESIĘCZNIE
JEST – 17 150 PLN MIESIĘCZNIE
PRZY 5-LETNIEJ UMOWIE NAJMU 16 550 PLN MIESIĘCZNIE

Sprawdź okolicę na mapach Google i Street View:
s://maps.app.goo.gl/7BQR8ZHfTmBi3hZv7

Trochę zalet i korzyści:

• Cicha i spokojna okolica – niezbędny czynnik do efektywnej pracy biurowej, każdy pracownik to doceni!
• Doświetlone pomieszczenia, każde stanowisko przy oknie – zapewnia komfort pracy i pozytywne spojrzenie na świat
• Otwieralne okna – świeży powiew powietrza! W wysokim biurowcu nie zaznasz takiego luksusu (ze względów bezpieczeństwa)
• Odmalowane ściany – czysto i schludnie
• 8 gabinetów i pomieszczeń o różnych wielkościach – łatwo można dostosować pokoje do własnych potrzeb i ilości osób pracujących w firmie
• Sala konferencyjna – zebrania i spotkania w komfortowych warunkach przy dużym stole
• Archiwum i pomieszczenie gospodarcze – znajdziesz tu bardzo dużo miejsca na swoją dokumentację lub na kserokopiarkę
• Wyposażona kuchnia – sprzęt AGD, szafki, wszystko żeby miło zjeść
• Serwerownia z klimatyzacją – sieć komputerowa generuje dużo ciepła, które jest chłodzone i nie dochodzi do przegrzewania się systemów
• Dwie toalety – damska i męska
• Światłowód – szybki i niezawodny Internet
• Kontrola dostępu, ochrona, wideodomofon – nikt nieproszony nie dostanie się do biura
• Klimatyzacja w każdym pomieszczeniu – upały nie stwarzają zagrożenia
• Niskie koszty ogrzewania w zimie - ze względu na zastosowaną bardzo dobrą izolację termiczną budynku, okna niskoemisyjne i wysokosprawny piec z zamkniętą komorą spalania
• 8 miejsc parkingowych na terenie posesji – wygodne parkowanie bezpośrednio przy budynku na ogrodzonym terenie – w cenie czynszu najmu
• Logo Twojej firmy na pionowej reklamie zewnętrznej przed budynkiem – bądź widoczny dla swoich klientów i gości
• Doskonała komunikacja miejska – 300m do przystanku autobusowego KONWALIOWA z liniami pośpiesznymi do metra Młociny, w kierunku Pragi Północ i Południe (509, 518, 516, 705, 723, 731, 735, 736, 326, 211, 186) – jest ich tyle, że właściwie to jadą w każdym kierunku, wygodnie dostaniesz się do każdego punktu w Warszawie
• Możliwość własnej aranżacji wnętrz – to Tobie ma się tutaj dobrze pracować – wszystko jest kwestią dogadania
• Magazynek zewnętrzny 26 m2 – opcjonalnie w atrakcyjnej cenie do wykorzystania przez najemcę do przechowywania swoich bibelotków
• Prosta i przejrzysta umowa najmu biura – bezpieczne i elastyczne warunki dla Twojej firmy
• Powitalna KAWA do ekspresu! :)

Dla kogo?

Dla każdego kto prowadzi usługi biurowe np.:
• IT – sieci strukturalne, serwerownia z klimatyzacją duże i doświetlone pomieszczenia to wszystko czego potrzebujesz do komfortowej pracy przy komputerze
• Księgowość i doradztwo – nikt nie będzie zakłócał Waszej pracy
• Kancelaria adwokacka/prawna – wygodny parking dla klientów
• Urząd
• Fundacja

Co jeszcze warto wiedzieć?

Wejście do budynku jest przez wspólną klatkę schodową. Pomieszczenia są na całej powierzchni pierwszego piętra dwukondygnacyjnego budynku biurowego. Użytkowanie piętra jest niezależne od parteru.

Wynagrodzenie pośrednika pokrywa właściciel nieruchomości.

Rozliczenia kosztów eksploatacyjnych na koniec każdego miesiąca:
• Woda i ścieki – według zużycia (odczyt co miesiąc z liczników)
• Energia elektryczna – według zużycia energii na podstawie wskazań licznika
• Ogrzewanie – koszty zużycia gazu – dzielone proporcjonalnie do wynajmowanej powierzchni (ponieważ powierzchnie piętra i parteru są identyczne, koszty dla najemcy będą stanowiły połowę zużycia gazu).
• Odpady komunalne – ½ miesięcznych opłat za cały obiekt.
• Ochrona obiektu (SOLID Security) – ½ miesięcznych opłat za cały obiekt (ok.100zł)
• Kaucja wysokości jednego czynszu brutto

Miesięczny czynsz najmu – 17 150 PLN netto (49 PLN/m2)
Opcjonalny miesięczny koszt magazynku zewnętrznego – 990 PLN (38 PLN/m2)

Przy umowie najmu na 5 lat cena czynszu najmu w jeszcze bardziej atrakcyjnej cenie!

Jedynie 16 550 PLN miesięcznie! To oszczędność 36 000 PLN w ciągu trwania całej umowy najmu.

Chcesz jeszcze taniej? Zapłać z góry za 12 miesięcy najmu, a otrzymasz dodatkowe 3% rabatu!

Zainteresowany? Pisz i dzwoń!
Polecam i zapraszam na prezentację biura. Do zobaczenia na Zabłockiej 10!

PS. Jeśli poszukujesz innej oferty sprawdź naszą stronę internetową. Mamy tam wiele równie atrakcyjnych propozycji, które mogą Ci się spodobać.

Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Informacje dodatkowe

Rok budowy
2009
Media
brak informacji
Zabezpieczenia
monitoring / ochrona
Informacje dodatkowe
klimatyzacja

Mapa

Więcej ogłoszeń od Locus s.c.

Kontakt