Nowe funkcjonalności dla agentów: kolejny krok w stronę skuteczności
Otodom odświeża swoją ofertę dla biur nieruchomości, by jeszcze lepiej odpowiadać na najważniejsze potrzeby agentów. Nowe narzędzia i funkcjonalności mają przede wszystkim budować lepsze zasięgi, pozwalać na świadome i skuteczne zarządzanie promowaniami oraz ułatwiać kontakt z klientem, a co za tym idzie, zwiększać szanse na szybkie zamknięcie sprzedaży. Poznaj nowe możliwości dla agencji nieruchomości.
O czym przeczytasz w tym artykule?
Nowe możliwości na kontakt z klientem – szansa na szybszą sprzedaż
Pracując nad nowymi funkcjonalnościami, skupiliśmy się na punktach styku z klientem i zwiększonych możliwościach na kontakt w sprawie Twojego ogłoszenia. W ten sposób powstały nowe opcje, dzięki którym zainteresujesz klienta tu i teraz i zachęcisz, by nawiązał z Tobą kontakt jeszcze w momencie przeglądania zdjęć czy czytania ogłoszenia. Jakie nowe funkcjonalności pojawią się w ramach dotychczasowych pakietów?
1. Interaktywna galeria zdjęć
Wielu Twoich klientów to wzrokowcy, a jeden obraz mówi często więcej, niż tysiąc słów. Dlatego, by wykorzystać potencjał tkwiący w galeriach zdjęć, dodaliśmy do nich wygodny dla klienta dostęp do formularza kontaktowego. W ten sposób zachęcamy klienta do podjęcia działania tu i teraz – im więcej miejsc kontaktu z Twoją agencją, tym większa szansa, że klient wykona pierwszy telefon.
2. Dodatkowe formularze kontaktowe
Jak już wspomnieliśmy, dobrze wyeksponowane formularze i łatwy sposób nawiązania kontaktu z agencją, zachęcają klienta by wykonać ten pierwszy krok. Nikt nie lubi żmudnych poszukiwań numeru telefonu czy maila, a opcje kontaktu podane w wielu widocznych miejscach, to idealny sposób, by przekonać do zapytania o konkretną ofertę.
3. Sugerowanie ceny
Cena nieruchomości to często jeden z głównych czynników, wpływających na to, że kupujący decyduje się na kontakt z agentem. Dla wielu poszukujących nieruchomości oczywistym jest, że mogą negocjować cenę podaną w ogłoszeniu i mają określoną wizję tego, jaką kwotę mogą przeznaczyć na daną nieruchomość. Moment rozmowy o pieniądzach jest bardzo angażujący i budzi wiele emocji, co zbliża Cię do zamknięcia transakcji. Jednak do negocjacji zazwyczaj dochodzi już po kilku spotkaniach czy telefonach, a więc po tym, jak agent zainwestował swój czas i energię w kontakt z kupującym lub wynajmującym.
Postanowiliśmy więc dać możliwość, by już na etapie przeglądania ogłoszeń zaangażować poszukujących i sprawić, by na dłużej skupili się na Twoich ofertach. Nowy przycisk „Zasugeruj cenę” w ogłoszeniu to dodatkowa forma zwiększenia liczby kontaktów z Twoją agencją nieruchomości i szansa na szybszą sprzedaż. Możliwość negocjowania ceny to nie tylko skuteczny sposób na zaangażowanie klienta i szybsze nawiązania kontaktu, ale też możliwość oceny potencjału danego klienta przez agenta. Na podstawie sugerowanej przez niego ceny, agent łatwo może zweryfikować czy warto inwestować w kolejne rozmowy. Jeśli klient proponuje cenę zbliżoną do oczekiwanej przez sprzedającego, jest to jasny sygnał dla agenta, że warto umówić się spotkanie na żywo i prezentację nieruchomości.
Sugerowanie ceny angażuje, zwiększa szansę na korzystną transakcję i oszczędza czas i energię agenta, filtrując potencjalnych kupujących.
4. Tematyczne szablony wiadomości
Różne opcje kontaktu z agentem to jeden z elementów gwarantujących sukces. Jednak nie będą one zbyt skuteczne, jeśli klient utknie na etapie pisania zapytania, nie wiedząc co napisać. Niezbyt komfortowa jest też sytuacja w której zada zbyt ogólne pytanie, np. prośbę o więcej szczegółów dotyczących ogłoszenia. Trudno w takiej sytuacji udzielić wyczerpującej i zadowalającej go odpowiedzi.
Dlatego tematyczne szablony wiadomości, to ułatwienie zarówno dla poszukujących jak i agentów. Poszukujący wybierają z dostępnej puli temat kontaktu, aby skorzystać z gotowej, dopasowanej wiadomości, a agencja nieruchomości może ocenić potencjał jakościowy zapytania oraz efektywnie zarządzać wiadomościami od klientów w zależności od tematyki rozmowy – np. rozdzielić je do konkretnych agentów.
Nowe promowania wliczone w pakiety
Abyś efektywnie budował zasięgi Twoich ogłoszeń, w odświeżonej ofercie w każdym z pakietów otrzymasz pulę promowań o wartości nawet do 433 pln! Wśród nich znajdziesz zwiększoną liczbę dotychczasowych promowań, a także promowania, które nie były dotychczas dostępne w ramach pakietów, takie jak: TOP, Ogłoszenie na OLX, Podbicie. Ponadto otrzymasz atrakcyjne rabaty na wykupienie dodatkowych rabatów – jeśli wykorzystasz te dostępne w ramach puli – w pakietach Optymalnym oraz Premium.
Co otrzymasz w ramach poszczególnych pakietów?
W pakiecie Na Start otrzymujesz promowania o wartości 121 zł:
dostęp do 2 Megapodbić, 1 Ogłoszenia na OLX, dzięki czemu skorzystasz ze zwiększonych zasięgów i dotrzesz do szerszej grupy odbiorców: ponad 5,5 mln unikalnych użytkowników (dane PBI / Gemius, maj 2022 r.).
W pakiecie Optymalnym otrzymasz promowania o wartości 268 zł:
1 x Podbicie, 4 x Megapodbicie, 1 x TOP i 2 x Ogłoszenia na OLX. A jeśli wykorzystasz je wszystkie, kolejne możesz wykupić z rabatem do 15%.
W pakiecie Premium dostaniesz promowania o wartości aż 433 zł:
3 x Ogłoszenie na OLX, 2 x TOP, 6 x Megapodbicie i 3 x Podbicie.
Demokratyzacja danych: Radar Otodom
To także wgląd do danych z Radaru Otodom, odświeżanych w zależności od wybranego pakietu: raz na miesiąc, raz na tydzień lub codziennie – dzięki nim możesz zebrać informacje o zasięgach ogłoszeń konkurencji, porównać je ze swoimi i na tej podstawie zdecydować, jak promować swoje oferty, by generowały większe zasięgi.
Radar Otodom to precyzyjne narzędzie, które dzięki sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowemu pozwala porównywać zasięgi Twoich ogłoszeń zduplikowanych i publikowanych przez inne agencje w Otodom. W ten sposób porównasz jakie działania generują najlepszy zasięg i pozwalają pozyskać zainteresowanie klientów, a także efektywniej zarządzisz swoim budżetem na promocję oraz marketing.
Zwiększona liczba promowań dostępnych w ramach poszczególnych pakietów, atrakcyjne rabaty, funkcjonalności nastawione na jeszcze sprawniejszy kontakt z klientem i zwiększenie jego zaangażowania to kolejny krok Otodom w stronę efektywności. Wprowadzone przez nas udogodnienia mają jasny cel: zwiększyć skuteczność Twoich działań oraz przyspieszyć zamknięcie sprzedaży, a także zadbać o dostarczenie poszukującym możliwie wielu kanałów kontaktu z Twoją agencją.