Lighthouse #4 – Doradzaj, sprzedawaj, wygrywaj! O sprzedaży z ludzką twarzą

Czwarty numer magazynu Lighthouse opowiada o… sprzedaży doskonałej. Podchodzimy jednak do niej nie tylko od strony zwiększenia zysków – zaglądamy za jej kulisy i pytamy ekspertów o to, jak udoskonalić jej poszczególne etapy. Marta Baczewska-Golik, Szymon Lach, Piotr Bucki, Krzysztof Rzepkowski czy Monika Górska – to tylko niektórzy z ekspertów, którzy na łamach najnowszego numeru podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem. 

Sprzedaż to nie tylko słupki rosnących przychodów i twarde dane, ale także umiejętne budowanie zaufania i trwałych relacji ze swoimi klientami. Wie to każdy, kto kiedykolwiek próbował sprzedawać swoje usługi czy produkty. Wiedzą to także autorzy, którzy współtworzyli czwarty numer Lighthouse. W swoich tekstach podpowiadają jak zwiększyć sprzedażowe słupki budując dobre doświadczenie klienta.

Marta Baczewska-Golik – patronka czwartego numeru magazynu, otwiera najnowsze wydanie tekstem, w którym wskazuje, że do sprzedaży w branży nieruchomości warto podchodzić holistycznie i patrzeć na nią jak na rozbudowany proces, a nie moment samego przekazania kluczy klientowi. Podpowiada też, że warto porównać bycie agentem/tką nieruchomości do usługi konsjerża. Ten zabieg pomaga w zrozumieniu realnych potrzeb kupujących.

W numerze, który bierze na tapet temat sprzedaży, nie mogło zabraknąć przeglądu sprawdzonych technik sprzedażowych. Dla magazynu Lighthouse przygotował go Szymon Lach  trener i doradca firm, który wie doskonale, jak z sukcesem zakończyć każdą transakcję. Wśród 10-ciu sprawdzonych sposobów omawianych przez eksperta znajdziesz m.in. kontraktację działań, metodę SPIN, 5P czy pytania o przewagi. 

Dobry sprzedawca wie również jak ważna jest umiejętnie budowana i rozwijana marka osobista. O mocy personal brandingu opowiada Piotr Bucki, który pomoże Ci określić na jakim etapie budowania marki osobistej aktualnie się znajdujesz oraz jak powinieneś z nią działać. Autor podpowie także, jak określić archetyp swojej marki osobistej oraz w jaki sposób komunikować swoje biznesowe wartości tak, by otoczenie postrzegało nas w sposób, jakiego oczekujemy.

Z kolei Krzysztof Rzepkowski, trener sprzedaży, przedstawia 6 zasad skutecznej prezentacji nieruchomości. Jak komunikować się z klientem, by osiągnąć sukces? Jak stać się godnym zaufania partnerem oraz jakich praktyk unikać, by nie zniechęcić kupującego? To tylko niektóre z zagadnień, które porusza autor.

Swoją wiedzą w 4-tym numerze dzieli się także Monika Górska. Twórczyni Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego podpowiada, jak opowiadać historie, które sprzedają. Z wywiadu dowiesz się czym jest storytelling, jak powinna być zbudowana angażująca i wiarygodna historia danego miejsca, jak szukać treści do swoich opowieści oraz czy dobry opowiadacz jest także dobrym sprzedawcą? 

O nowych technologiach, które mogą poprawić sprzedaż wśród deweloperów rozmawiają z kolei Marian Bruliński (Head of Primary Market Operations w obido) i Paweł Gniadkowski (Head of obido technology). Jak może wyglądać sprzedaż nieruchomości deweloperskich za 10 lat? Czy technologia ma szansę zastąpić człowieka oraz czy potencjalne zmiany technologiczne będą od deweloperów wymagać zmiany strategii sprzedaży?

Także stałe rubryki magazynu mówią o tym, jak sprzedawać lepiej.

  • W dziale „Kim jest Twój klient?” praktyk sprzedaży  Sebastian Wielgus (Whitewood Nieruchomości) podpowiada jak za pomocą danych dostarczanych przez Otodom przyspieszyć proces sprzedażowy, jak „wystrzelić się w wyszukiwarkę” oraz jak w praktyczny sposób interpretować konkretne liczby. 
  • Dział „Świeże dane” podpowiada z kolei, jak stworzyć ogłoszenie, które sprzedaje. Liczba znaków, odpowiednia charakterystyka, liczba i jakość zdjęć, a także dokładność w określaniu lokalizacji  wszystko to może mieć znaczenie! 

Magazyn kończy tekst o nowoczesnych narzędziach dla profesjonalnych agentów/-ek nieruchomości, które można znaleźć w ofercie OtodomWirtualne spacerycertyfikat najemcy czy mapa cen transakcji – to tylko niektóre z rozwiązań, które mogą wpłynąć na jakość Twojej pracy i polepszyć sprzedaż. W tekście znajdziesz też praktyczne informacje dotyczące tego, z jakich wirtualnych narzędzi chcieliby skorzystać Twoi klienci

Życzymy dobrej lektury oraz coraz lepszych wyników sprzedażowych! 😉

Back to top button