Lighthouse #6 – Podróż ścieżką klienta. Jak świadomie projektować najlepsze doświadczenia w branży nieruchomości?
- Kim są Twoi klienci i jak sprostać ich oczekiwaniom?
- Jak sprawić, by klienci byli zachwyceni Twoją obsługą (i polecali Cię innym)?
- Czy wizerunek w sieci może wpłynąć na Twoją sprzedaż?
- Jak zaskakiwać i skraść serce w branży nieruchomości?
- W jaki sposób zdobyć rzetelny feedback?
Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami z branży i wykorzystaj praktyczne rady ekspertów. Sprawdź, dlaczego customer experience musi wejść na stałe do Twojego słownika, jeśli chcesz tworzyć silną i atrakcyjną agencję nieruchomości.
W szóstym numerze „Lighthouse” wiedzą i doświadczeniem dzielą się eksperci:
- Patronka numeru, Joanna Hirsz, wyjaśnia ideę customer experience i tłumaczy, dlaczego to dużo więcej niż marketingowa moda.
- Laureaci konkursu Lider Nieruchomości 2021 zdradzają swoje praktyczne sposoby na pozytywne zaskakiwanie klientów. Wskazują też, jakich błędów lepiej unikać, by transakcja zakończyła się sukcesem.
- Przemysław Dziubek pokazuje, jak krok po kroku opracować strategię budowania dobrych doświadczeń klientów.
- Izabela Bernau-Ławniczak pokazuje, czym są persony sprzedażowe i jak je wykorzystać, by skutecznie trafić do klientów, na których nam zależy.
To jednak nie wszystko. W „Zgodnie z prawem” podpowiadamy, jak w przejrzysty sposób wyjaśnić klientowi często niezrozumiałe dla przeciętnego „Kowalskiego” branżowe pojęcia. Z kolei „Świeże dane” tym razem poświęcone jest szczęściu mieszkańców Polski – mierzymy jego poziom i sprawdzamy, z czego konkretnie wynika. W „Okiem agenta / dewelopera” znajdziecie rozmowę z członkiem Rady Polskiego Związku Firm Deweloperskich – Moniką Perekitko – o stereotypach w branży deweloperskiej i niezbędnych zmianach w relacji klient – deweloper.
Pobierz 6 numer magazynu Lighthouse i dowiedz się jak przyciągać klientów fantastycznymi doświadczeniami i przy okazji zmniejszać koszty pozyskania nowych zainteresowanych!