Magazyn Lighthouse #11 – Czy praca z Tobą to przyjemność? CX w branży nieruchomości
„Klienci kupują od Was nie tyle produkty czy usługi, co doświadczenia” – mówi patronka najnowszego numeru, dr Agnieszka Szóstek. Pogłębiamy niełatwy temat customer experience. Niełatwy, bo CX w branży nieruchomości nie jest doraźnym projektem i kilkoma rozwiązaniami kupującymi lojalność klientów. To fundamentalna zmianą filozofii i funkcjonowania firmy. Dlatego grudniowym numerze podpowiadamy nie tylko, jak zabrać się za CX w swojej firmie.Przede wszystkim wskazujemy jak długofalowo utrzymywać zainteresowanie klientów i przekuwać je na zysk. W tym wydaniu nie zabrakło również nowinek prawnych, inspirujących wywiadów i marketingowych ciekawostek!
Sposób na klienta – CX w branży nieruchomości
Na rynku nieruchomości jedyną stałą rzeczą jest zmiana. Dotyczy to również oczekiwań i potrzeb klientów. Dla agenta i dewelopera kluczowe znaczenie ma zarówno zrozumienie tych zmian, jak i umiejętność dostosowania się do nich. Jak? Poprzez doskonalenie każdego kroku na (nierzadko wyboistej) ścieżce klienta. Tu liczy się nie tylko ciekawa oferta. Agent czy deweloper, który rozumie siłę relacji i potrafi konsekwentnie budować zaufanie i lojalność swoich klientów, to ten, który jest o krok przed konkurencją.
Dlatego w tym numerze przewrotnie pytamy: czy praca z Tobą to przyjemność? Liczę, że po lekturze najnowszego wydania magazynu „Lighthouse” odpowiedź będzie tylko jedna.
Marcin Kawecki, General Manager Real Estate PL, Grupa OLX
Magazyn Lighthouse #11 – o czym więc przeczytasz w najnowszym numerze?
Magazyn Lighthouse #11. CX w branży nieruchomości odmieniamy przez wszystkie przypadki. Do tego przyglądamy się trendom i różnym typom klientów. Ponadto dzielimy się inicjatywami Otodom, które podejmujemy, by wciąż i wciąż poprawiać wizerunek agentów i deweloperów. W tym wydaniu dowiesz się między innymi:
- Co jest największym CX-owym wyzwaniem dla agentów i deweloperów?
- Jak trafić do mniej oczywistych grup klientów?
- Jak wyjść poza schemat, żeby budować wyjątkowe doświadczenia klientów?
- Złap szeroką perspektywę – pomyśl w firmie o total experience.
- Stereotypy na ścieżce klienta w branży nieruchomości – na co uważać.
- Co w praktyce oznacza unijna dyrektywa o przejrzystości wynagrodzeń?
- Wykorzystaj biznesowy potencjał TikToka.
- Tajniki reklam internetowych – jak promować, by szybciej sprzedawać?
A do tego wywiady oraz wiele praktycznych porad i aktualności!
Eksperci i praktycy
W 11 numerze magazynu „Lighthouse” wiedzą i doświadczeniem dzielą się m.in.:
- dr Agnieszka Szóstek, autorka „Strategii Umami” oraz „Zostań liderem, jakim chcesz!”, ekspertka w zakresie strategii i przywództwa, przeprowadza przez meandry customer experience.
- Weronika Rosiak-Jedz, założycielka i konsultantka CX w Total Experience, tłumaczy, czym jest w praktyce TX. A także dlaczego warto w nie zainwestować.
- Marta Wiśniewska-Lipa i Szymon Studziński, prawnicy w Grupie OLX, wyjaśniają, czy przejrzystość wynagrodzeń oznacza absolutną jawność wszystkich pensji w zespole. A ponadto jjak pracodawca powinien przygotować się do nowej rzeczywistości.
- Weronika Modzelewska, specjalistka od e-commerce, bierze pod lupę TikToka. Podpowiada czy warto (i pod jakimi warunkami) prowadzić tam konto firmowe. Poznasz też agentów, którzy już tam są. I to z sukcesami!
- Natalia Tkaczyk, Ad Sales Specialist w Grupie OLX, pokazuje, jak kampanie reklamowe mogą przyspieszyć finalizację transakcji w branży nieruchomości.
- Izabela Franke, Head of Advisory w Future Mind, wyjaśnia, dlaczego tradycyjne metody pomiaru efektywności biznesowej nie są już wystarczające. Do tego wskazuje jak mierzyć wpływ CX na wyniki finansowe firmy.
- Paulina Rzeszutek-Wąsowicz, Właścicielka i założycielka biura Property Team, podpowiada, jak pracować nad swoim mindsetem, by osiągać sukcesy na rynku nieruchomości.
- Piotr Stohnij, autor książki „Koniec alfabetu. Jak być liderem nowej generacji?”, obala mity krążące wokół zespołów wielopokoleniowych. Przewiduje zmianę stylów zarządzania i odczarowuje „roszczeniowe zetki”.
- Karol Romecki i Tomasz Kowalski, współwłaściciele bydgoskiej agencji nieruchomości Simple, opowiadają o minimalizmie w zarządzaniu zespołem oraz dzielą się swoimi sposobami na niską rotację.
- Leszek Michniak, prezes Grupy WGN, mówi o budowaniu (silnej) marki sieci franczyzowej w branży nieruchomości.
- Karolina Taczalska, architektka z pracowni Design Lab Group i wiceprezeska łódzkiego oddziału Stowarzyszenia Architektów Polskich, przybliża fenomen neuroarchitektury i okiem praktyka patrzy na inkluzywne podejście w projektowaniu.