EFEKTYWNIE I ELASTYCZNIE. BUDUJ SWOJĄ PRZEWAGĘ W OPARCIU O JEDEN Z 3 NOWYCH PAKIETÓW OTODOM
Zmiana – to słowo, które chyba najlepiej opisuje to, co dzieje się od niemal dwóch lat na rynku nieruchomości. Pandemia przyniosła zupełnie nowe potrzeby i wyzwania, a oczekiwania wobec domów i mieszkań są dziś inne. To oznacza także zmianę w tym, jak muszą działać deweloperzy, by osiągnąć sukces i pozostać o krok przed konkurencją. Dotychczasowe podejście nie zawsze ma dziś rację bytu, a nowa sytuacja wymaga elastyczności i skupienia na efektach. Dlatego Otodom, jako rozpoznawalna przez Polaków marka o największych zasięgach, przygotował zupełnie nową ofertę dla deweloperów, której cel jest jeden: budowanie przewagi.
O czym przeczytasz w tym artykule?
Odpowiedź na głosy naszych klientów
Liczne rozmowy z deweloperami oraz naszymi partnerami biznesowymi, poparte badaniami rynku i potrzeb, wskazały nam wyraźny kierunek jaki powinniśmy obrać, by stale ulepszać i rozwijać naszą platformę oraz dostosowywać ją do biznesowych wyzwań naszych klientów. Zrozumienie ich potrzeb oraz codziennych wyzwań, pozwoliło nam stworzyć 3 nowe pakiety, dostarczające elastycznych rozwiązań dla deweloperów, które będą realnie wspierać ich codzienną pracę oraz pomogą w skutecznej promocji ich inwestycji: Na Start, Optymalny oraz Premium. Dostosowując nową ofertę, opieraliśmy się na czterech filarach: elastyczności, efektywności, transparentności oraz ciągłym podnoszeniu standardów i poprawie wizerunku branży.
Cztery filary nowej oferty
Po pierwsze: EFEKTYWNOŚĆ
Nowe pakiety i narzędzia zostały skonstruowane tak, aby wspierać dewelopera w dotarciu do jeszcze większej i lepiej dopasowanej grupy klientów. Służą temu m.in. pakiety promowań, zoptymalizowane strony projektów, stałe zniżki na kampanie bannerowe czy opcja tworzenia automatycznych kampanii remarketingowych. Dodatkowo w wybranych pakietach zapewniamy też pomoc dedykowanego konsultanta, który pomoże w optymalnym ustawieniu i monitorowaniu kampanii, dla uzyskania najlepszych rezultatów.
Po drugie: ELASTYCZNOŚĆ
Do tej pory deweloperzy mogli korzystać tylko z jednej oferty – to rozwiązanie, które nie odzwierciedlało aktualnych oczekiwań różnych grup naszych klientów. Dlatego stworzyliśmy 3 różne pakiety odpowiadające na zróżnicowane potrzeby: deweloper sam wybiera pakiet który w danym momencie jest dla niego najlepszy, a w kolejnym miesiącu może zmienić go na inny.
Elastyczność oznacza dla nas także wygodę obsługi, dlatego wprowadziliśmy do oferty Planer Promowań czy automatyczną aktualizację ze strony www i integracja z CRM.
Po trzecie: TRANSPARENTNOŚĆ
By być skutecznym, trzeba mieć wgląd w dane: zapewniamy deweloperom stały dostęp do statystyk efektów kampanii, by na bieżąco mogli je monitorować i odpowiednio reagować. Zadbaliśmy również o klarowne zasady działania listingu i poszczególnych narzędzi.
Wiemy również jak dynamicznie zmienia się dzisiejszy rynek, dlatego mając szeroką wiedzę na ten temat oraz współpracując z najlepszymi w branży, zapewnimy naszym klientom dostęp do webinarów z najlepszymi specjalistami.
Po czwarte: WIZERUNEK I PODNOSZENIE STANDARDÓW
Dajemy deweloperom narzędzia dzięki którym mogą budować swój wizerunek. Dzielimy się z nimi wiedzą, edukujemy oraz zapraszamy do udziału w projektach mających na celu wyznaczanie najlepszych standardów na rynku. By działać na rzecz budowania marki własnej, deweloperzy mogą skorzystać z narzędzi takich jak Branding Plus czy Branding Pro, które umożliwią ekspozycję logo marki w ogłoszeniach.
TRZY PAKIETY: ODPOWIEDŹ NA ZRÓŻNICOWANE POTRZEBY
Deweloperzy dostaną do wyboru 3 pakiety: Pakiet Na Start, Pakiet Optymalny i Pakiet Premium. Nowością jest fakt, że w ramach każdego z abonamentów, deweloperzy otrzymają najpopularniejsze narzędzia do promowania swoich inwestycji: m.in. TOP, wyświetleń na stronie głównej, a także Podbicia i Megapodbicia. Zdajemy sobie również sprawę, że potrzeby związane z marketingiem różnią się w zależności od produktu i przyjętej przez dewelopera strategii. Dlatego wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, w ramach nowych pakietów abonamentowych przewidziane zostały stałe zniżki na wszystkie te narzędzia.
Poniżej prezentujemy szczegółowe porównanie zakresów nowych pakietów.
Nowa oferta, to tylko kolejny krok w działaniach, jakie podejmujemy już od jakiegoś czasu na rzecz profesjonalizacji branży i ciągłego podwyższania jakości usług. To konsekwentne realizowanie naszej strategii, w której potrzeby klienta są motorem zmian Otodom. Zależy nam na wspieraniu klientów w efektywnym rozwoju ich biznesu i dostarczenia deweloperom współpracującym z Otodom, najlepszych narzędzi i najlepszych standardów obsługi. Wciąż dostarczamy branży unikalnych wartości, prowadząc szerokie badania na temat aktualnych zmian, trendów, wpływu pandemii na rynek nieruchomości czy postrzegania różnych interesariuszy w branży, a ponadto tworzymy inicjatywy takie jak Rada Dobrych Praktyk. Wierzymy, że wszystkie te działania pozwolą nam mieć realny (i pozytywny) wpływ na branżę.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących nowej oferty, zachęcamy do skontaktowania się z dedykowanym Doradcą Klienta – szczegółowe informacje na ten temat, nasi klienci znajdą w przesłanej wiadomości e-mail.