Otodom w telewizji: na wiosnę zachęcamy do spełnienia marzeń o idealnym domu
Na wiosnę do życia budzi się nie tylko uśpiona zimą natura. U wielu z nas budzą się też marzenia o zmianie, na przykład znalezieniu swojego miejsca na świecie. Otodom w wiosennej odsłonie kampanii telewizyjnej zachęca, by śmiało po nie sięgać. Oczywiście z pomocą najlepszych ekspertów w branży nieruchomości: Otodom Concierge i Otodom Finanse.
Skąd znaleźć czas na poszukiwania w tysiącach ofert? Czy to jest właśnie to, czego chcę i potrzebuję? I przede wszystkim: czy mnie na to stać? Te i wiele innych pytań stoją czasem na drodze do znalezienia idealnego domu. By te marzenia stały się realne, a Polacy nie bali się szukać szczęścia w nowych czterech kątach, Otodom rusza z kolejną kampanią telewizyjną. Już 15 kwietnia w czterech stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2, oraz aż 155 stacjach tematycznych, Otodom będzie zachęcał do poszukiwań wymarzonej nieruchomości oraz przypomni o bezpłatnym wsparciu swoich ekspertów.
By jeszcze efektywniej działać na wyobraźnię, kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania internetowa. Będzie można ją zobaczyć na YouTube, Facebook, Tik Tok, TVN, Onet, Edipresse, serwisy lokalne Press, serwisy TVP i serwisach partnerskich One network i Polska Press. Najnowsza odsłona kampanii Otodom to poruszające historie, które zapadają w pamięć i umacniają pozycję Otodom.
O czym przeczytasz w tym artykule?
Pewność podjętych decyzji: bezpłatne wsparcie ekspertów
Tam gdzie wielkie marzenia, nierzadko pojawiają się też wielkie wątpliwości. Znalezienie swojego wymarzonego domu czy mieszkania wiąże się z prawdziwym labiryntem formalności, długimi poszukiwaniami czy obawami o kwestie finansowe. To całkowicie zrozumiałe, że gdy rozsądek i emocje toczą ze sobą walkę, szukamy wsparcia w ekspertach.
Otodom Concierge – szybsze i skuteczniejsze poszukiwania
Właśnie dlatego Otodom przychodzi dla poszukujących nieruchomości z pomocą, oferując bezpłatne wsparcie ekspertów Otodom Concierge. Pomogą oni nie tylko w odpowiedzi na pytanie “czego szukam”, ale też przygotują bezpłatne spersonalizowane rekomendacje. Zainteresowani mogą również otrzymać indywidualną ofertę na życzenie. Eksperci biorą pod lupę m.in. jakość ogłoszeń, usuwają oferty, które się powtarzają, nie mają ceny lub dokładnej lokalizacji. Dzięki temu z Otodom Concierge szybciej i łatwiej można znaleźć najlepsze oferty od agencji nieruchomości czy deweloperów. W oparciu o wiedzę i wieloletnie doświadczenie naszych ekspertów ułatwiamy podjęcie trafnej decyzji i znalezienie idealnego mieszkania czy domu.
Otodom Finanse – kredyt hipoteczny pod kontrolą
Nie ma co ukrywać – zakup domu czy mieszkania to wyzwanie dla budżetu. Kredyt hipoteczny, który będzie miał korzystne warunki, a do tego nie zrujnuje kieszeni, wielu osobom może się wydawać poza zasięgiem ręki. Nie z Otodom Finanse! Gdy mowa o pieniądzach, nie ma lepszego wsparcia niż eksperci finansowi Otodom, którzy o kredytach i hipotekach wiedzą wszystko. Z Otodom Finanse poszukujący domów i mieszkań bezpłatnie znajdą najlepszą dla siebie opcję kredytową, dopasowaną do ich potrzeb i możliwości. Do tego otrzymają wsparcie z każdym zaświadczeniem, wnioskiem czy drukiem.
By każdy wiedział, że może liczyć na wsparcie eksperów
Komunikacja w ogólnopolskiej telewizji to gwarancja doskonałego zasięgu. W ramach wiosennej kampanii, Otodom planuje dotrzeć aż do 21 mln osób powyżej 18 roku życia, (73% osób, które z tej grupy wiekowej). Poza ogólnopolskim zasięgiem, kampania stawia też na intensywność dotarcia. To przełoży się na zapamiętanie przez użytkowników przekazu jak i utrzymanie silnej pozycji Otodom wśród serwisów z ogłoszeniami nieruchomości. W tym celu średnia częstotliwość kontaktu z reklamą wyniesie 12,66 (czyli jedna osoba zobaczy spot średnio 12 razy. W ciągu 5 tygodni komunikacji, odbiorcy będą mieli kontakt z reklamą 278 mln razy! To idealny moment dla profesjonalistów z branży, by zintensyfikować swoje działania i zadbać o jakość swoich ogłoszeń oraz podkreślić atuty proponowanych nieruchomości.
Obejrzyj spoty z wiosennej kampanii Otodom: