Lejek sprzedażowy w ogłoszeniach nieruchomości
Co zrobić, by dotrzeć do jak największej liczby poszukujących? Jak czytać dane z nowych statystyk Otodom? Jak analizować i optymalizować swoje ogłoszenia nieruchomości? Dowiedz się z tego tekstu!
O czym przeczytasz w tym artykule?
Nowe dane dla ogłoszeń w Otodom
Zanim podejmiesz jakieś działanie na swoim ogłoszeniu w Otodom, zastanów się:
- Czy Twoi agenci potrafią czytać dane, wyciągać wnioski z liczb i wprowadzić zmiany, które spowodują, że ogłoszenie dotrze do jeszcze większej liczby poszukujących? Jeżeli uważają, że tylko promowania wpływają na większą liczbą telefonów i zapytań, to są w błędzie.
- Skąd wiedzieć, które promowanie zadziała akurat w danym ogłoszeniu?
- Czym się różni zasięg od wyświetleń? Jak czytać te dane i co one nam mówią, do jakich działań powinny skłaniać.
To tylko niektóre pytania, które warto sobie zadać. Piszę o tym, bo już dziś wszystkie biura nieruchomości, mogą analizować ogłoszenia w nowym panelu ze statystykami.
O nowych statystykach pisałam tutaj >>>
Analizuj dane ogłoszeń
Masz więcej pytań dotyczących analizowania ogłoszeń? Twój opiekun chętnie Ci doradzi >>>