Nowe Statystyki. Analizuj i działaj!
Jeszcze lepiej analizować i podejmować właściwe działania optymalizujące ogłoszenia. Brzmi ciekawie? W myśl zasady „zawsze może być lepiej”, udoskonaliśmy moduł statystyk. Kto będzie mógł z nich korzystać w pierwszej kolejności i dlaczego jest to korzyść? Zobacz!
O czym przeczytasz w tym artykule?
Nowy moduł statystyk w Otodom
Najpierw nowe statystyki Rada Doradcza Klientów Otodom testowała. To pozwoliło nam jeszcze lepiej dopasować je do Waszych potrzeb i wyeliminować usterki. Dziś nowe statystyki ujrzą wszyscy, którzy brali udział w konkursie Lider Nieruchomości, bez względu na zajęte miejsce. Cieszymy się, że uczestniczycie w procesie poprawy jakości rynku i chcemy właśnie Wam w pierwszej kolejności dawać dostęp do nowych funkcjonalności i usług Otodom. A trochę ich będzie w tym roku 🙂
Za jakiś czas udostępnimy oczywiście statystki wszystkim biurom nieruchomości.
Nowe i stare metryki. Co możesz analizować?
1. ZASIĘG. Sprawdź łączną liczbę wyświetleń Twoich ogłoszeń. Dzięki temu wiesz ile razy ogłoszenia pojawiły się w wynikach wyszukiwania Poszukujących.
2. WYŚWIETLENIA. Tu sprawdzisz łączną liczbę wyświetleń stron ogłoszeń przez Poszukujących .
3. ODWIEDZAJĄCY. Ta liczba wskaże Ci unikalnych Poszukujących, którzy wyświetlili stronę Twojego ogłoszenia.
4. WIADOMOŚCI. To łączna liczba wiadomości przesłanych przez Poszukujących.
5. ODSŁONY TELEFONÓW. Dzięki tej metryce sprawdzisz łączną liczbę kliknięć Poszukujących w celu wyświetlenia numeru telefonu dostępnego na stronach ogłoszeń.
Zarządzanie ogłoszeniami nigdy nie było prostsze!
Czy to już koniec? Nie! Nadal będziemy udoskonalać narzędzia, które będą pomagać Wam w pracy. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta TUTAJ >>.