Agent Nieruchomości
Wiedza, trendy, wyniki badań – wszystko, czego potrzebuje Agent PRO!
-
Czas na RODO, czyli zbiór informacji, które szczególnie teraz mogą się przydać
Chociaż jeszcze do niedawna nerwowo reagowaliśmy na wszelkie wieści o aktualizacjach związanych z RODO, wdrożyliśmy w naszych firmach potrzebne usprawnienia.…
Czytaj więcej » -
Wyzwania w pracy pośrednika nieruchomości w dobie koronawirusa
Wyzwania w pracy pośrednika to Twoja codzienność: jak pozyskać klientów, co dla nich zrobić, jak się promować i z jakich…
Czytaj więcej » -
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami po nowelizacji ustawy
Od 1 września 2017 obowiązują przepisy dotyczące pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, które regulują najważniejsze kwestie działalności pośredników. Znowelizowana ustawa o…
Czytaj więcej » -
Perspektywy rynku nieruchomości. O hamulcach dla spadków cen mieszkań i analogiach historycznych
Każdy dzień to zmiana. Lecz jak podkreśla nasz kolejny gość, świat przez COVID-19 wcale się nie skończył. Również ten nieruchomościowy.…
Czytaj więcej » -
Liderowanie w czasach kryzysu. Podsumowanie webinaru z Sylwią Królikowską
W ramach pakietu wsparcia strategicznego dla biur nieruchomości 24 marca mieliście możliwość uczestniczenia w webinarze z Sylwią Królikowską w cyklu…
Czytaj więcej » -
Wyjaśnienie Krajowej Rady Notarialnej
Po rozporządzeniu, które niedawno wyszło, mieliście wiele wątpliwości i pojawiło się dużo różnych, często odmiennych interpretacji. Co można, a czego…
Czytaj więcej » -
Marka osobista kontra wizerunek branży – magazyn Agent Nieruchomości
Jest już nowy, choć pisany przed całym zamieszaniem… Kiedy to pisaliśmy, nikt nie wiedział jak rzeczywistość będzie wyglądać dzisiaj. Czy…
Czytaj więcej » -
Wspieramy myśląc długofalowo – Rada Doradcza Klientów Otodom
Wczoraj odbyło się spotkanie Rady Doradczej Klientów Otodom. Już wcześniej jednak wiedzieliśmy, że rabat to za mało, to działania krótkoterminowe.…
Czytaj więcej » -
Zgłoś swoje biuro. Zostań Liderem Nieruchomości.
Zastanawiasz się czy masz szansę wygrać? Myślisz o tym, czy jest Ci to potrzebne? Jakie korzyści otrzymasz biorąc udział, a…
Czytaj więcej » -
Wirtualne spacery w obsłudze klienta
– Zainteresowani klienci mogą pokazać nieruchomość wszystkim, którzy nie mogą być obecni przy prezentacji. Wstępna weryfikacja online powoduje,…
Czytaj więcej »