Ponadstandardowe promocje biur – piłka nożna
Logo nie wystarczy, by się wyróżnić. Adrian Kuś właściciel Dream House Brokers z Rzeszowie wie o tym dobrze. Zobaczcie, co robi by jeszcze lepiej wyróżnić się na rynku. Jak zwraca uwagę poszukujących i sprzedających nieruchomości i zwiększa obroty biura.
O czym przeczytasz w tym artykule?
Rozpoznawalność marki w rejonie
„Jako biuro nieruchomości podejmujemy niekonwencjonalne metody marketingowe. Wychodzimy poza standardowe ramy promocji i staramy się, aby nasza firma kojarzona była jako topowa w naszej branży.
Jedną z metod jest sponsorowanie drugoligowej drużyny piłki nożnej Stali Rzeszów. Naszym celem jest jak największa rozpoznawalność marki poprzez współpracę w postaci np. reklam czy umów barterowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu na miejskim stadionie widnieją duże banery z logo firmy Dream House Brokers, a przed meczem oraz w przerwie wymieniani jesteśmy jako sponsorzy drużyny”.
„Reklama multimedialna wyświetlana na telebimie stadionu również jest formą promocji biura i powtarzana średnio co dwa tygodnie zapada w pamięci odbiorców”.
Jakie mają wymierne korzyści z tych działań?
„Korzystając z takiego rozwiązania zyskujemy wiele korzyści wynikających z poszukiwań mieszkań wszystkim zawodnikom klubu, sztabowi trenerskiemu oraz pracownikom. Dzięki temu nasi kontrahenci dostają klientów biznesowych i bardzo często na długoterminowe umowy”.
Inne formy promocji
„Takim zaangażowaniem możemy pochwalić się również w kwestii sponsorowania szkółki piłkarskiej Beniaminek Soccer Schools Rzeszów. Logo naszej firmy widnieje na koszulkach młodych zawodników i przy każdej możliwej okazji jak np. organizowanie turniejów wywieszamy nasze banery reklamowe. Inwestowaliśmy również w karierę sportową Nicka Porsinga żużlowca Speedway Stal Rzeszów, który na swoim kewlarze na zawodach promował naszą firmę”
Dlaczego warto w ten sposób promować biuro nieruchomości?
„Zdecydowanie obserwujemy wzrost świadomości siły i rozwoju naszego biura, poprzez systematycznie poszerzającą się bazę klientów i obdarzanie nas zaufaniem. Trafiamy do grupy docelowej, a jest nią lokalna społeczność. Fani klubu to również nasi potencjalni klienci którzy chcąc wesprzeć swoją drużynę wybierają marki sponsorów. Tutaj oddziaływuje również zaangażowanie emocjonalne”.
„Zależy nam na ocieplaniu wizerunku marki, rozpoznawalności i promocji. Stajemy się bliżsi naszym klientom przez co dużo łatwiej nam nawiązywać relacje i długoletnią współpracę”
Adrianowi bardzo dziękuję za wywiad i za podzielenie się swoim doświadczeniem publicznie. Kto jeszcze z pośredników sięga po ponadstandardowe opcje promocji?