Sprzedaj z Otodom – nieruchomości znikają w mgnieniu oka
Jak Sprzedaj z Otodom wpływa na realną sprzedaż? Dzisiaj nasz gość – Dominika Dąbrowska sama opowie o tym, jakie są jej doświadczenia z programem intensywnego promowania ofert. Zobaczcie!
Kilka słów o Sprzedaj z Otodom
Na czym właściwie polega program? Otóż przez 9 miesięcy intensywnie promujemy Twoje ogłoszenie zgodnie z założonym harmonogramem. Dzieje się to automatycznie, a zatem nie musisz martwić się o samodzielne uruchamianie promowań.
Nie sprzedasz – nie płacisz. Opłata za udział w programie pobierana jest tylko w przypadku sprzedaży nieruchomości i wynosi 0,3% od kwoty transakcji.
Należy jednak pamiętać, iż do programu zgłoszone mogą być oferty spełniające kryteria jakościowe oraz z podpisaną umową na wyłączność (min. 3 miesiące). Więcej informacji można odnaleźć tutaj.
Dlaczego warto skorzystać ze Sprzedaj z Otodom?
Wznawiając program Sprzedaj z Otodom opieraliśmy się na wiedzy oraz radach doświadczonych pośredników. Poprosiliśmy zatem specjalistkę w branży, Dominikę Dąbrowską z REMAX Prestige, o podzielenie się tym, jak program Sprzedaj z Otodom wpłynął na rzeczywistą sprzedaż nieruchomości.
Co skłoniło Cię do skorzystania ze Sprzedaj z Otodom?
Dominika: Miałam ciekawą nieruchomość w wysokim standardzie. Zależało mi na bardzo dobrej promocji i szybkiej sprzedaży z jednoczesnym zachowaniem ceny ofertowej. Innym motywatorem była ciekawość i chęć poznania tego programu. No i nadarzyła się do tego okazja.
Dominika: 7 dni od publikacji została podpisana umowa rezerwacyjna, chwilę później umowa przedwstępna – a potem procedura kredytowa i umowa końcowa.
Jakie oferty zazwyczaj zgłaszasz? Na co zwracasz największą uwagę?
Dominika: Na razie zgłosiłam jedną nieruchomość, wyżej opisaną. Teraz myślę o kolejnej, która też jest bardzo atrakcyjna, ma profesjonalne zdjęcia. Niestety cenę ma nieco powyżej rynkowej, a właściciele póki co nie są skłonni do jej korekty.
Czy poleciłabyś Sprzedaj z Otodom innym pośrednikom?
Dominika: Z pewnością tak! Zarówno dla ofert wyróżniających się jakością zdjęć, marketingiem (oferty premium), jak również dla nieruchomości, z którymi mają problem. Na przykład które długo są na rynku i chcemy nadać im „drugie życie”.
Mamy nadzieję, że opinia Waszej koleżanki z branży nieruchomości mówi sama za siebie. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej na temat programu Sprzedaj z Otodom, jesteśmy do Waszej dyspozycji. Wszelkie pytania można wysyłać poprzez nasz formularz kontaktowy.
A w kolejnym artykule na temat Sprzedaj z Otodom wraz z Adamem Parzusińskim poruszymy m.in. temat podwójnej wyłączności.
Będzie się działo!