Szczęśliwy „Lighthouse”! Sprawdź, co znajdziesz w jesiennym wydaniu

Już z początkiem października w Waszych skrzynkach pocztowych, wybranych salonach Empik oraz na stronie: www.magazynlighthouse.otodom.pl znajdziecie trzeci numer kwartalnika branży nieruchomości wydawanego przez Otodom. Podejmujemy w nim temat szczęścia na rynku nieruchomości i z profesjonalistami rozkładamy go na czynniki pierwsze.

Wbrew pozorom szczęście i dobrostan na rynku nieruchomości to temat bardzo istotny dla profesjonalistów w branży. W końcu uszczęśliwiając swoich klientów, „uszczęśliwiasz także siebie! W ogólnym rozrachunku to właśnie między innymi od tego, jaki poziom zadowolenia i satysfakcji z miejsca zamieszkania osiągną Twoi klienci, zależy Twój sukces. To także bardzo ważne zadanie – pomagać ludziom odnajdywać swoje szczęśliwe miejsce na Ziemi. Brzmi jak coś nieuchwytnego, ale zapewniamy, że przekłada się na konkretne korzyści i działania. Jesteśmy o tym przekonani, bo przez ostatnie 3 miesiące prowadziliśmy razem z SWPS szeroko zakrojone badania społeczne wykorzystujące zróżnicowane techniki. Ich efektem jest obszerny raport, gdzie znaleźć można nie tylko ich wyniki ale takżę eksperckie analizy. To cała masa rzetelnej wiedzy zarówno dla agentów, deweloperów jak i inwestorów indywidualnych. Premiera tej publikacji już wkrótce! 

Lighthouse

Za nami sporo zmian – jesienny Lighthouse ma nową szatę graficzną oraz kilka stałych rubryk, które znajdziesz w każdym kolejnym numerze. W „Zgodnie z prawem” zwracamy uwagę na to, co każdy ekspert z branży powinien wiedzieć i podpowiadamy, jak legislacyjne zmiany wpływają na codzienną pracę uczestników rynku nieruchomości. W dziale „Co w branży piszczy” będzie można z kolei znaleźć garść najciekawszych i najbardziej inspirujących, branżowych informacji.

Do współpracy zaprosiliśmy też Norberta Całę – dziennikarza zajmującego się nowymi technologiami, który co kwartał przedstawi rozwiązania, mogące usprawnić i ułatwić pracę agenta oraz dewelopera. W każdym wydaniu znajdzie się też miejsce na „Świeże dane”, gdzie dzielimy się swoją wiedzą i podsuwamy pożyteczne zestawienia z zakresu big data. Dodatkowo wprowadzamy dział „Kim jest Twój klient?” który pomoże czytelnikom zrozumieć swojego odbiorcę i w praktyczny sposób, krok po kroku podpowie, czym jest tzw. customer experience

Temat najnowszego wydania brzmi: „Nowa rola domu. Czego Polacy potrzebują do szczęścia i co to oznacza dla branży nieruchomości?”. Autorem pierwszego, otwierającego tekstu jest Filip Springer, który na warsztat wziął wyniki badania realizowanego dla Otodom przez SWPS1. Tekst wskazuje na najważniejsze czynniki, wpływające na dobrostan mieszkańców poszczególnych nieruchomości. Paradoksalnie mamy na nie spory wpływ, a ich świadomość może pomóc nam komunikować poszczególne inwestycje i lepiej docierać do ich potencjalnych odbiorców. 

Zajęliśmy się też szczęściem agentów nieruchomości i zapytaliśmy Sylwię Królikowską, trenerkę i psycholożkę, o to, jak rozpoznać wypalenie zawodowe oraz jak mu zapobiec. 

Szczęście to coś, co się nam niespodziewanie przytrafia, ale czemu możemy pomóc – o tym, jak je wspierać w procesie sprzedażowym, pisze Krzysztof Rzepkowski, trener efektywnej sprzedaży, manager i szkoleniowiec. 

Mamy nadzieję, że lektura najnowszego numeru uszczęśliwi Ciebie i Twoich klientów!

1 Więcej o badaniu „Szczęśliwe cztery ściany. Badanie dobrostanu Polaków” można znaleźć w jednym z wcześniejszych wpisów na blogu: https://blog.otodom.pl/raport_szczesliwe_cztery_sciany.pdf

Back to top button