Praca wre – zobaczcie nad czym ostatnio pracowaliśmy!

Rękawy zakasane po łokcie i pot na skroniach! Nie zwalniamy tempa! W Otodom wszystkie trybiki muszą się zazębiać. Podsyłamy Wam sprawozdanie z ostatnich wdrożeń. Większość z nich to odpowiedź na Wasze zgłoszenia. Zobaczcie, co udało nam się już poprawić.

Zmiany na kontach:

•    Można już przedłużać ogłoszenie w dowolnym momencie – wystarczy kliknąć „opcje” i wybrać „przedłuż”. Wcześniej ogłoszeniodawcy, którzy dodają oferty ręcznie mogli je przedłużać 3 dni przed zakończeniem emisji.

•    Mail o płatnościach jest wysyłany tylko na adres celowo do tego zdefiniowany. Jeżeli ten adres nie jest podany, wówczas powiadomienia o płatnościach są przysyłane na adres główny.

•    Mailowe powiadomienia dotyczące konkretnych ogłoszeń mają podlinkowany tytuł do konkretnego ogłoszenia. W związku z tym nie ma problemów ze zidentyfikowaniem, które z np. 100 ogłoszeń właśnie wygasa i trzeba je przedłużyć. Wystarczy kliknąć w tytuł i już widać, co to za oferta.

•    Na koncie można sprawdzić, jakie konkretne ogłoszenia są wypromowane lub aktywowane. Wystarczy kliknąć w numer faktury na liście faktur lub w link „pokaż szczegóły” w zakładce „następna faktura” (jeśli chcesz to sprawdzić w bieżącym okresie rozliczeniowym). Wówczas w nowym oknie wyświetlają się numery ofert.

•    W formularzu dodawania ogłoszeń dla biur pojawiło się pole „nr oferty w biurze”.

•    NIP nie jest już obowiązkowym polem przy zamawianiu faktur przez indywidualnych ogłoszeniodawców.

•    Na stronach agencji wyświetlamy już 2 numery telefonów (jeśli zostały one podane). Wcześniej wyświetlaliśmy jeden numer.

•    Jeśli w importach zostanie przesłane ogłoszenie agenta wpisanego jako „Dawid *##”, to już nie odrzucamy całkowicie tej oferty, tylko ucinamy znaki specjalne i wyświetlamy go jako „Dawid”.

•    Pole „Miejscowość” podczas dodawania ogłoszenia jest większe. Teraz na pewno będzie widać dokładną lokalizację miejscowości.

•    Doliczamy wyświetlenia ogłoszeń i odsłon telefonów oraz zapytań z aplikacji mobilnych do ogólnych statystyk ogłoszeń. Wcześniej nie były liczone.

•    Usprawniliśmy filtrowanie na koncie usera. Teraz możecie podawać dokładną lokalizację (łacznie z ulicą) oraz filtrować po ID w Otodom.

•    Można już samodzielnie decydować, czy chce się otrzymywać powiadomienia o wygasających promowaniach i ogłoszeniach. W zakładce „ustawienia” pojawiły się dodatkowe checkboxy, które to umożliwiają.

•    Dodaliśmy licznik ofert spełniających kryteria filtrowania na koncie. Teraz np. możecie łatwo sprawdzić ile ofert jest przypisanych do danego agent.

•    Jeśli deweloper nie poda numeru telefonu przy ogłoszeniu inwestycji, wyświetla się telefon podany podczas rejestracji.

•    Dodaliśmy opcję sortowania ogłoszeń na koncie według daty wygaśnięcia. Dzięki temu możecie zobaczyć, które oferty niebawem wygasną lub przeciwnie – które dopiero zostały aktywowane.

Przejrzystość strony:

•    Przy ikonce logowania pojawił się mały tekst „Moje konto„. Wcześniej nie każdy wiedział gdzie kliknąć, aby móc się zalogować.

•    Opcja płatności dla uzytkowników indywidualnych nie nazywa się już „Płatności internetowe PayU” tylko „E-przelew, karta, przelew tradycyjny„. Były bowiem pytania, jak zapłacić kartą oraz jak zapłacić przelewem pocztowym.

•    Na itemach na liście ogłoszeń pojawił się przycisk „zapytaj”, który kieruje do strony ogłoszenia i przewija stronę do formularza kontaktowego.

•    Dodaliśmy tekst w polu formularza kontaktowego. Tekst brzmi: „Dzień dobry, mam pytania dotyczące tej oferty:”.

•    Lepiej dobraliśmy parametry, które wyświetlają się na listingach poszczególnych typów nieruchomości. Na przykład na listingu pokoi nie wyświetlamy ceny wynajmu za metr kwadratowy, tylko „pojemność” pokoju w osobach, a na listingu domów wyświetlamy powierzchnię działki.

•    Można już wybierać ile ogłoszeń ma być na jednej stronie listingu. Wartości to 25/50/100.

Bezpieczeństwo:

•    Nie można już samodzielnie zmienić adresu e-mail służacego do logowania się na koncie. Obecnie jeżeli zachodzi potrzeba zmiany adresu e-mail prosimy o napisanie do nas załączając dodatkowo dokument firmowy z pieczątką.

•    Pierwsza próba autologowania po zmianie hasła wymaga podania hasła.

Błędy:

•    Udało nam się uporać z problemem braku aktualizacji danych kontaktowych w ogłoszeniach w przypadku zmiany tych danych w ustawieniach agenta. Teraz te dane podmieniają się w ciągu minuty.

•    Działa już poprawnie sortowanie ogłoszeń według daty. Zarówno na koncie jak i na liście wszystkich ogłoszeń.

•    Naprawiliśmy powiadomienia o nowych ofertach .Teraz faktycznie powinny przychodzić tylko powiadomienia o ostatnio dodanych ogłoszeniach.

•    Podgląd zdjęć na liście ofert na stronach agencji już działa.

•    Powiadomienia o wygasających ogłoszeniach są wysyłane do indywidualnych użytkowników.

•    Sortowanie na stronie subdomenowej działa już poprawnie.

•    Usunęliśmy błąd, który spowodował pojawienie się u deweloperów starych ogłoszeń pojedynczych nieruchomości w zakładkach nieaktywne i zakończone.

Powyższa lista zawiera tylko udoskonalenia, które są dla Was widoczne. Ponadto wykonaliśmy wiele usprawnień, które nie są zauważalne na pierwszy rzut oka. Natomiast zostały wdrożone, by móc lepiej i sprawniej Wam pomagać. Przykładem może być zautomatyzowanie generowania dla Was nowych danych do FTP lub wczytywania artykułów.

Nadal jeżeli macie sugestie lub uwagi to prosimy je przesyłać na adres nowy@otodom.pl

Już niebawem poinformujemy Was o kolejnych wdrożeniach. Błędów jest coraz mniej, więc zaczynamy wprowadzać udoskonalenia serwisu. Tymczasem czekamy na zgłoszenia od Was! Tylko razem z Wami uczynimy Otodom serwisem najwyższej jakości.

Save

Back to top button