Lokal użytkowy na wynajem
Piętro:
parter
Przeznaczenie:
biurowy
Umiejscowienie lokalu:
oddzielny obiekt
Dostępne od:
brak informacji
Typ ogłoszeniodawcy:
prywatny
Stan wykończenia:
gotowy
Informacje dodatkowe
Rok budowy:
2010
Certyfikat energetyczny:
W trakcie realizacji / Zwolnione
Informacje dodatkowe:
umeblowanie
Zabezpieczenia:
system alarmowy domofon / wideofon
Media:
szambo prąd gaz internet telefon woda
Opis
Jeśli poszukujesz pomieszczeń biurowych w cichym i spokojnym budynku, na terenie ogrodzonym i strzeżonym z kontrolą dostępu, z wygodnym dojazdem od strony Traktu Brzeskiego, z wygodnym parkingiem dla swoich pracowników, to serdecznie zapraszam do obejrzenia niniejszej oferty.
Ze względu na położenie na zamkniętym terenie trzeba sobie jasno powiedzieć, że nie jest to biuro do obsługi klientów "z ulicy", ale z drugiej strony może stanowić doskonałe miejsce na siedzibę, biuro firmy poszukującej spokojnego miejsca do pracy, zapewniającego ciszę, bezpieczeństwo, wygodę i dyskrecję.
Bardzo wygodny dojazd zarówno samochodem (blisko węzła Warszawa Wschód - 12 km od centrum stolicy, blisko do wjazdu na Południową Obwodnicę Warszawy), jak i komunikacją miejską - przystanek autobusowy znajduje się przy samej firmie.
Oferta dotyczy wydzielonego funkcjonalnie parteru w budynku biurowym - powierzchnia około 200 m2, na co składają się:
- korytarz z toaletą
- gabinet / sala konferencyjna ok. 25 m2
- główna przestrzeń biurowa (obecnie jest ustawionych "na luźno" 5 stanowisk z biurkami)
- dodatkowa przestrzeń biurowa (2 stanowiska)
- zaplecze kuchenne
- pomieszczenie archiwum (ok. 30 m2)
W tym układzie może pracować wygodnie 7-9 osób + gabinet/sala konferencyjna. Oferta dotyczy pomieszczeń umeblowanych - są to praktyczne, solidne, drewniane meble biurowe, ale oczywiście jeśli kolorystycznie ktoś wolałby wstawić własne istnieje możliwość opróżnienia pomieszczeń.
W zeszłym roku zostało wymienione całkowicie oświetlenie sufitowe na nowoczesne panele LED, które są dostosowane do pracy biurowej oraz ograniczają zużycie energii elektrycznej.
Biura są wyposażone w klimatyzatory oraz system kontroli dostępu - wejście na kartę zbliżeniową, z możliwością ustawiania różnych godzin dostępu.
Podana cena zawiera: koszty zużycia wody i ścieków (przy założeniu pracy w biurze do 10 osób), koszty ogrzewania, koszty ochrony, miejsca parkingowe na zamkniętym i dozorowanym terenie. Cena nie zawiera kosztów energii elektrycznej, rozliczanych na podstawie podlicznika.
Podana cena jest ceną brutto, wystawiamy fakturę 9.000 zł netto + 23% VAT.
Aktualizacja: 19.11.2024
Dodano: 30.10.2024
ID: 66070011
Chcesz mieć na oku podobne nieruchomości?
Włącz powiadomienia i nie przegap okazji.
Mapa
Piotr
Oferta prywatna