Budynek kurnika z urządzeniami - Siedlce, k.Lubina
Hala/Magazyn na sprzedaż
Przeznaczenie:
produkcyjne magazynowe
Stan wykończenia:
gotowy/a
Rynek:
wtórny
Typ ogłoszeniodawcy:
prywatny
Budynek i materiały
Konstrukcja:
murowana
Ogrzewanie:
tak
Posadzka:
pylna
Ogrodzenie:
nie
Parking:
brak
Dojazd:
nieutwardzony
Certyfikat energetyczny:
W trakcie realizacji / Zwolnione
Media i bezpieczeństwo
Media:
szambo prąd kanalizacja woda
Opis
Syndyk masy upadłości Pawła Krzeczkowskiego
działając zgodnie z Uchwałą Rady Wierzycieli upadłego Pawła Krzeczkowskiego
z dnia 13 czerwca 2024 r.
ogłasza przetarg
na sprzedaż nieruchomości gruntowej
położonej w Siedlcach, gm. Lubin, pow. lubiński, woj. dolnośląskie
zabudowanej budynkiem produkcyjnym – budynkiem kurnika
w skład której wchodzą:
1. Nieruchomość gruntowa położona w Siedlcach, gm. Lubin, pow. lubiński, woj. dolnośląskie, dla której Sąd Rejonowy w Legnicy, V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr LE1U/00049821/0, składająca się z działki gruntu nr 129/2 o powierzchni 0,2966 ha zabudowanej budynkiem produkcyjnym - kurnikiem o powierzchni 1 283,64 m2.
2. Ruchomości (urządzenia) trwale związane z nieruchomością:
1) linia do karmienia kur Roxell – długość 80 mb, ilość 3 szt.
2) linia do pojenia kur Roxell – długość 80 mb, ilość 2 szt.
3) silos na pasze – 24 tony, ilość 1 szt.
4) automatyczne gniazda dla kur ze sterowaniem Volito – długość 80 mb
5) piec centralnego ogrzewania STALMARK 150 kW, ilość 1 szt.
6) wentylatory kominowe, ilość 9 szt.
7) wentylatory szczytowe, ilość 4 szt.
8) waga do podawania paszy wraz z systemem transportu paszy i systemem sterowania, ilość 1 szt.
9) komputer fermowy Chore Tronics, ilość 1 szt.
Charakterystyka nieruchomości:
Nieruchomość położona w miejscowości Siedlce przy drodze wiejskiej o nawierzchni nieutwardzonej (droga szutrowa), w sąsiedztwie zabudowy gospodarczej oraz pól uprawnych, w dalszej odległości zabudowa mieszkaniowa.
Nieruchomość posiada podstawowe uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej: sieć energetyczną, sieć wodociągową.
Na terenie nieruchomości zbiornik lokalny – szambo.
Teren nieruchomości nie jest ogrodzony. Część nieruchomości (budynek) wydzielona doraźnym ogrodzeniem zabezpieczającym przed dostępem osób postronnych.
W granicach nieruchomości znajduje się budynek produkcyjny – kurnik wybudowany w latach 80-tych XX wieku wraz z urządzeniami trwale związanymi z nieruchomością służącymi do chowu kur.
Budynek kurnika parterowy, izolowany termicznie. W budynku funkcjonalnie można wydzielić następujące pomieszczenia: pomieszczenie dozowania pasz, kurnik (hala chowu kur), magazyn jaj, dwa pomieszczenia socjalne, łazienkę oraz kotłownię.
Powierzchnia budynku wynosi 1 283,64 m2, w tym:
- kotłownia 29,94 m2
- pomieszczenie dozowania pasz 31,26 m2
- kurnik (hala chowu kur) 1 126,60 m2
- magazyn jaj 64,43 m2
- pomieszczenie socjalne 8,60 m2
- pomieszczenie socjalne 7,86 m2
- korytarz 7,71 m2
- łazienka 4,24 m2
- wiatrołap 3,00 m2
Budynek wyposażony w instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną z odprowadzeniem do zbiornika lokalnego, centralnego ogrzewania z pieca na opał tradycyjny z grzejnikami typu favier; instalacja znacznie zużyta technicznie i funkcjonalnie.
Część budynku, dobudowane pomieszczenie gospodarcze od strony północno-wschodniej znajduje się na sąsiedniej działce (na obcym gruncie).
Budynek w dostatecznym stanie technicznym. Konstrukcja budynku nie wykazuje trwałych odkształceń czy spękań. Pokrycie dachu w stanie dostatecznym. Stolarka okienna i drzwiowa zużyta częściowo eksploatacyjnie, w stanie dostatecznym. Posadzki zniszczone eksploatacyjnie. Elewacja zewnętrzna w stanie dostatecznym, widoczne zabrudzenia spowodowane czynnikami atmosferycznymi. Okładziny ścian w kurniku zużyte, widoczne spękania, liczne zabrudzenia i zawilgocenia, w pozostałych pomieszczeniach okładziny ścian częściowo zniszczone. Podłoga w części socjalnej budynku wyłożona płytkami ceramicznymi z licznymi pęknięciami. Instalacje techniczne sprawne, zużyte w toku normalnego użytkowania.
Dla terenu w granicach działki nr 129/2 istnieje obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego uchwalony Uchwałą Nr XXXII/205/2016 Rady Gminy Lubin z dn. 17.05.2016 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla obrębu Siedlce. Zgodnie z rysunkiem planu działka przeznaczona jest pod tereny obsługi produkcji w gospodarstwach rolnych, hodowlanych i ogrodniczych (symbol RU2).
Zgodnie z tekstem planu dla terenów oznaczonych symbolami RU1 i RU2 ustala się:
1) przeznaczenie podstawowe - tereny obsługi produkcji w gospodarstwach rolnych, hodowlanych i ogrodniczych;
2) przeznaczenie uzupełniające - zabudowa mieszkaniowa.
Nieruchomość będąca przedmiotem przetargu jest użytkowana zgodnie z przeznaczeniem, gdyż jest zabudowana budynkiem produkcyjnym – kurnikiem.
Warunki przetargu:
1) Opisane powyżej składniki majątku masy upadłościowej oferuje się do sprzedaży łącznej w trybie pisemnego przetargu ofertowego za cenę wywoławczą nie niższą niż 561 000,00 zł netto (słownie: pięćset sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych) netto plus należny podatek VAT;
2) Oferty nabycia majątku masy w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski przez przysięgłego tłumacza w zaklejonych kopertach uniemożliwiających ich otwarcie z wyraźnym i czytelnym oznaczeniem oferenta, a także z dopiskiem na kopercie „Oferta przetargowa – Siedlce - sygnatura akt VI GUp 363/21 – nie otwierać” – należy składać w terminie do dnia 26 listopada 2024 roku do godz 14.00 listem poleconym lub osobiście na adres: Krystyna Chochol, Kancelaria Syndyka, ul. Ratuszowa 3/5, 58-310 Szczawno-Zdrój (decyduje data wpływu do Kancelarii Syndyka);
3) Przystępujący do przetargu winien pod rygorem niedopuszczenia do udziału w nim wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości Pawła Krzeczkowskiego nr 94 1050 1908 1000 0097 4796 6217 wadium w kwocie 56 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 25 listopada 2024 roku;
4) W przetargu nie mogą uczestniczyć syndyk, upadły, ich małżonkowie, dzieci, rodzice i rodzeństwo, a także powinowaci oraz obecni podczas rozpatrywania ofert uczestniczący w charakterze urzędowym;
5) Oferta powinna zawierać:
- pełne dane oferenta - imię i nazwisko (firmę), miejsce zamieszkania (siedzibę), status prawny oferenta,
- wypis z KRS lub ewidencji podmiotów gospodarczych lub poświadczoną notarialnie kserokopię dowodu osobistego, jeżeli oferentem jest osoba fizyczna,
- oryginał ewentualnie udzielonego pełnomocnictwa z uiszczoną opłatą skarbową od pełnomocnictwa,
- wszelkie zezwolenia i zgody, jeżeli ze względu na osobę nabywcy są one wymagane prawem,
- zobowiązanie nabywcy do pokrycia kosztów, podatków i opłat związanych z zawarciem umowy,
- oferowaną cenę nabycia nie niższą niż cena wywoławcza wraz ze sposobem i terminem zapłaty,
- dowód wpłaty wadium,
- oświadczenie, że oferent nie należy do grona osób określonych w punkcie 4),
- oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu,
- oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotu przetargu oraz że wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadzie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego,
- podpisy osób umocowanych do reprezentacji oferenta,
6) Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 27 listopada 2024 roku o godz. 10.00 w Kancelarii Syndyka, ul. Ratuszowa 3/5; 58-310 Szczawno-Zdrój;
7) Wyboru oferty dokona syndyk kierując się kryterium najwyższej oferowanej ceny zakupu;
8) Złożenie jednej oferty wystarcza do dokonania sprzedaży;
9) Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie zawrzeć umowę sprzedaży w terminie czterech miesięcy od dnia poinformowania o wyborze jego oferty i do dnia zawarcia umowy, lecz przed jej podpisaniem winien wpłacić całą zaoferowaną cenę zakupu wraz z należnym podatkiem VAT, pomniejszoną o wpłacone wadium;
10) Wadium wniesione przez oferenta, którego oferta zostanie wybrana, podlega zaliczeniu na poczet ceny nabycia, a w razie nie zawarcia umowy sprzedaży w terminie określonym w pkt. 9 z winy oferenta, wadium przepada na rzecz masy upadłości. Innym oferentom wadium zostanie zwrócone w terminie 14 dni roboczych od daty rozstrzygnięcia przetargu.
11) Zastrzega się prawo do prowadzenia dodatkowych negocjacji ceny w drodze przetargu ustnego, prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyn;
12) Pozostawia się syndykowi wyłączne prawo wskazania kancelarii notarialnej, w której nastąpi zawarcie umowy sprzedaży;
13) Z Regulaminem przetargu można zapoznać się w Kancelarii Syndyka, ul. Ratuszowa 3/5, 58-310 Szczawno-Zdrój, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu, tel. nr "793 025 cztery dwa dziewięć".
Informacje dotyczące oferowanej nieruchomości oraz Regulamin przetargu można również uzyskać emailem kierując zapytanie na adres: syndyk.krzeczkowski małpa interia kropka pl
Aktualizacja: 25.10.2024
Dodano: 18.03.2024
ID: 65228783
Chcesz mieć na oku podobne nieruchomości?
Włącz powiadomienia i nie przegap okazji.
Mapa
Mieczysław
Oferta prywatna