BNM - Real Estate Advisory
Lokal użytkowy na wynajemBiura na wynajemdolnośląskieWrocławKrzykiKrzykiW pełni wyposażone biuro serwisowane na Krzykach
W pełni wyposażone biuro serwisowane na Krzykach
3 600 zł120 zł/m²
Szczegóły ogłoszenia
Powierzchnia
30 m²
Piętro
1
Umiejscowienie lokalu
Stan wykończenia
Typ ogłoszeniodawcy
biuro nieruchomości
Obsługa zdalna
Dostępne od
Opis
Gotowe biuro do wynajęcia na elastycznych warunkach, z dostępem do wyposażonej współdzielonej kuchni, salki do spotkań oraz budek telefonicznych na przestrzeni wspólnej.
Powierzchnia znajduje się w nowoczesnym kompleksie, składającym się z pięciu budynków o przeznaczeniu biurowym oraz usługowo-handlowym, położony w dzielnicy Krzyki we Wrocławiu. W sąsiedztwie znajdują się liczne przystanki autobusowe oraz tramwajowe, a obcowanie z naturą umożliwia niedaleko zlokalizowany malowniczy staw. Do dyspozycji najemców jest również parking podziemny lub naziemny, wraz z infrastrukturą dla rowerzystów.
Biuro przeznaczone dla 6 osób - opcja odpowiednia zarówno dla małych i średnich firm, jak i dużych korporacji. Innowacyjny styl wykończenia wnętrz połączony z lokalizacją zapewniają doskonałe warunki biznesowe. Dostęp do zaplecza kuchennego oraz sanitarnego w częściach wspólnych centrum.
Metraż podany na portalu, jest ekwiwalentem biura konwencjonalnego, które potencjalnie chcielibyście Państwo wynająć samodzielnie na rynku.
Do ceny czynszu należy doliczyć kwotę kosztów eksploatacyjnych i ryczałt na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy oraz sprzątania w łącznej wysokości 2 400 zł.
Cena najmu obejmuje:
• podstawowe umeblowanie w postaci biurek oraz krzeseł,
• dostęp do lokalu przez 24/7,
• podłączenie do internetu,
• korzystanie z powierzchni wspólnych, znajdujących się na terenie centrum (np. strefa Chill Out),
• w pełni wyposażoną kuchnię z nielimitowanym dostępem do ekspresu dla pracowników i gości,
• możliwość wynajmu salek konferencyjnych,
• dostęp do drukarki/ksero/skanera,
• sprzątanie biura,
• prąd, klimatyzacja, ogrzewanie,
• usługi administracyjno-sekretarskie, obsługa poczty,
• możliwość wynajmu miejsca parkingowego,
• łatwy dostęp do szeregu sklepów i punktów usługowych,
• rejestrację firmy.
Dziękuję za zapoznanie się z propozycją i zapraszam do obejrzenia nieruchomości na żywo.
---
Jeśli potrzebne będzie więcej szczegółów lub nie możesz znaleźć odpowiedniej propozycji wśród ofert na portalu, skontaktuj się ze mną. Wysłucham czego potrzebujesz i dopasuję powierzchnię na miarę potrzeb. Po więcej ofert zapraszam również na naszą stronę internetową BNM - Real Estate Advisory.
Uprzejmie informujemy, że podane stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. W większości budynków biurowych należy jeszcze doliczyć koszty eksploatacyjne, indywidualne koszty zużycia energii oraz współczynniki powierzchni wspólnych. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Powierzchnia znajduje się w nowoczesnym kompleksie, składającym się z pięciu budynków o przeznaczeniu biurowym oraz usługowo-handlowym, położony w dzielnicy Krzyki we Wrocławiu. W sąsiedztwie znajdują się liczne przystanki autobusowe oraz tramwajowe, a obcowanie z naturą umożliwia niedaleko zlokalizowany malowniczy staw. Do dyspozycji najemców jest również parking podziemny lub naziemny, wraz z infrastrukturą dla rowerzystów.
Biuro przeznaczone dla 6 osób - opcja odpowiednia zarówno dla małych i średnich firm, jak i dużych korporacji. Innowacyjny styl wykończenia wnętrz połączony z lokalizacją zapewniają doskonałe warunki biznesowe. Dostęp do zaplecza kuchennego oraz sanitarnego w częściach wspólnych centrum.
Metraż podany na portalu, jest ekwiwalentem biura konwencjonalnego, które potencjalnie chcielibyście Państwo wynająć samodzielnie na rynku.
Do ceny czynszu należy doliczyć kwotę kosztów eksploatacyjnych i ryczałt na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy oraz sprzątania w łącznej wysokości 2 400 zł.
Cena najmu obejmuje:
• podstawowe umeblowanie w postaci biurek oraz krzeseł,
• dostęp do lokalu przez 24/7,
• podłączenie do internetu,
• korzystanie z powierzchni wspólnych, znajdujących się na terenie centrum (np. strefa Chill Out),
• w pełni wyposażoną kuchnię z nielimitowanym dostępem do ekspresu dla pracowników i gości,
• możliwość wynajmu salek konferencyjnych,
• dostęp do drukarki/ksero/skanera,
• sprzątanie biura,
• prąd, klimatyzacja, ogrzewanie,
• usługi administracyjno-sekretarskie, obsługa poczty,
• możliwość wynajmu miejsca parkingowego,
• łatwy dostęp do szeregu sklepów i punktów usługowych,
• rejestrację firmy.
Dziękuję za zapoznanie się z propozycją i zapraszam do obejrzenia nieruchomości na żywo.
---
Jeśli potrzebne będzie więcej szczegółów lub nie możesz znaleźć odpowiedniej propozycji wśród ofert na portalu, skontaktuj się ze mną. Wysłucham czego potrzebujesz i dopasuję powierzchnię na miarę potrzeb. Po więcej ofert zapraszam również na naszą stronę internetową BNM - Real Estate Advisory.
Uprzejmie informujemy, że podane stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. W większości budynków biurowych należy jeszcze doliczyć koszty eksploatacyjne, indywidualne koszty zużycia energii oraz współczynniki powierzchni wspólnych. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Zapraszam do kontaktu
Oferta biura nieruchomości
574
Informacje dodatkowe
Rok budowy
brak informacji
Media
brak informacji
Zabezpieczenia
brak informacji
Informacje dodatkowe
klimatyzacja, winda